Suzuki M1800r
Zalety: Piękny i narowisty. Bardzo dobry współczynnik stosunku: Lasek wodzących wzrokiem za tą maszyną do nie wodzących wzrokiem :) Wady: Słabe sprzęgło. Przy ostrej jeździe, wymiana tylniej gumy co 10 tys kilometrów. |
Suzuki C1800
Zalety: Piękna klasyczna linia połączona z mocnym charakterem. Jak na tak wielką maszynę dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości doskonale prowadzi się w zakrętach i to mimo szerokiego kapcia. Bardzo dobre hamulce. Świetnie spisuje się na torze, w górach i na prostej. Wady: Trochę zbyt słabe sprzęgło jak na taką moc. Brak hydrauliki sprzęgła. Brak wstecznego Przeglądy co 6 tyś kilometrów |
Honda CB1300S
Zalety: Kompaktowa maszyna bardzo przyjazna dla użytkownika. Klasyczna owiewka nawiązuje do Japońskiego stylu motocykli z lat 80 tych Kawasaki GPZ Honda GL1200. Czterocylindrowa rzędówka dysponuje mocą niespełna 114 km i 117 Nm dostępnego przy 6000 RMP i jest bardzo przewidywalny na szczęście ma prędkościomierz. Parkując w grupie motocykli masz pewność że nie spotkasz bliźniaka, zwłaszcza jak przypadkiem kupiłeś limitowaną wersję czarną ze złotą anodą. Motocykl bardzo lubi zakręty baaaardzo głęboko pozwala się złożyć bez obawy o szorowanie armaturą. Zasięg motocykla to na spokojnie 350 km i 60 km na rezerwie co zachęca do hasania wokół wielu kominów (nie sprawdzałem na lotnisku w Giewartowie). Wady: Długie trasy z niską prędkością męczą ręce, i pasażer nawet najbardziej wytrwały z zazdrością spojrzy na zaparkowanego na stacji RT, ST czy FJR. |
Suzuki VL800 Volusia (C800)
Zalety: piękna, klasyczna linia, Wady: |
Suzuki GSX1300 R Hayabusa
Zalety: najszybsza, Wysysa rzeczy z kieszeni, szczególnie GPSy |
Yamaha Royal Star de Luxe
Zalety: Wady: mały zbiornik, |
BMW R1200 GS
Zalety: Wygoda jazdy: bajka można jechać, długo jechać... Zasięg: imponujący Wady: Nie dla wszystkich - sprzęt dla długich nóg – ja wiem wszystko można ale… |
Triumph Explorer
Zalety: |
Suzuki DL650
Zalety: - Uniwersalny do miasta i w trasę, motocykl „do wszystkiego” Wady: - Nieodporny na podmuchy wiatru przy dużych prędkościach. |
Triumph Street Cup 900
Zalety:
|
Ducati Diavel
Zalety: Piękny jest Przeglądy co 15k Wady: Bardzo drogie oryginalne akcesoria Ducati. Przeniesienie napędu łańcuchem |
Yamaha MT07
Zalety + Prowadzenie Wady -Mały bak paliwa |
Honda Crosstourer 1200X
Zalety:
- Super automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów z trzema poziomami wersji sport. Wady: - Ciężar 300 kg po zatankowaniu. Podczas jazdy nieistotny, ale na parkingach i w zatłoczonym mieście trzeba brać to pod uwagę. Bogdan. |
BMW 1200GS
Zalety: - na pierwszym miejscu bezapelacyjnie przyjemność z jazdy i łatwość prowadzenia! Bardzo przyjemne, niski środek ciężkości, łatwo się manewruje mimo optycznie dużych gabarytów - świetna elektronika, nie chodzi tutaj o telewizor czy miniwieżę, bo takowych nie ma ale ABS / Kontrola trakcji, - super - wygodna pozycja do jazdy, zarówno kierowca i pasażer - jedziesz i jedziesz i nic nie boli. - dobry, sprawdzony silnik, nie zaskakuje awariami, ciągnie pod każdą górkę i pewnie jeszcze dużo można pisać, - bardzo uniwersalny, to bardzo przyjemne móc pojechać zarówno szosą, schodkami w dół po chodniku i leśnym duktem
Wady: - jeżeli myślimy turystycznie i szosowo to pewnie jakiś rzędowy silnik dałby więcej przyjemności z jazdy i byłoby ciszej - szkoda, że nowy tyle kosztuje - mógłby być jeszcze jakieś 2 cm wyższy :-)
- moim zdaniem przycisk klaksonu jest mało intuicyjny i niewygodny, ale przecież nie mieszkam w Italii, wtedy zapewne używałbym go częściej
|
Honda VFR800
|
Yamaha Majesty
|
Suzuki Inazuma
|
Suzuki DL1000
|
Suzuki Bandit 1250s
|
Suzuki Bandit 600S
|
Yamaha FJR 1300 AE
|
Kawasaki Versys 1000
|
Kawasaki ER6S
|
BMW K1200 LT
|
BMW K1600 GT
|
BMW K1600 GTL
|
HD Electra Glide
|
HD Sportster 883
|
Honda CBR 1100xx
|
Honda Goldwing
|
Honda Varadero
|
Honda VFR 1200 F
|
Yamaha XJ600s Diversion
|
Triumph Bonneville 1200 |
Triumph Tiger 1050
|
Honda CB500x
|
Kawasaki ZX1000
|
Kawasaki Z650
|
Triumph Bobber Black
|