Suzuki M1800rZalety: Piękny i narowisty. Bardzo dobry współczynnik stosunku: Lasek wodzących wzrokiem za tą maszyną do nie wodzących wzrokiem :) Wady: Słabe sprzęgło. Przy ostrej jeździe, wymiana tylniej gumy co 10 tys kilometrów. |
Suzuki C1800Zalety: Piękna klasyczna linia połączona z mocnym charakterem. Jak na tak wielką maszynę dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości doskonale prowadzi się w zakrętach i to mimo szerokiego kapcia. Bardzo dobre hamulce. Świetnie spisuje się na torze, w górach i na prostej. Wady: Trochę zbyt słabe sprzęgło jak na taką moc. Brak hydrauliki sprzęgła. Brak wstecznego Przeglądy co 6 tyś kilometrów |
Honda CB1300SZalety: Kompaktowa maszyna bardzo przyjazna dla użytkownika. Klasyczna owiewka nawiązuje do Japońskiego stylu motocykli z lat 80 tych Kawasaki GPZ Honda GL1200. Czterocylindrowa rzędówka dysponuje mocą niespełna 114 km i 117 Nm dostępnego przy 6000 RMP i jest bardzo przewidywalny na szczęście ma prędkościomierz. Parkując w grupie motocykli masz pewność że nie spotkasz bliźniaka, zwłaszcza jak przypadkiem kupiłeś limitowaną wersję czarną ze złotą anodą. Motocykl bardzo lubi zakręty baaaardzo głęboko pozwala się złożyć bez obawy o szorowanie armaturą. Zasięg motocykla to na spokojnie 350 km i 60 km na rezerwie co zachęca do hasania wokół wielu kominów (nie sprawdzałem na lotnisku w Giewartowie). Wady: Długie trasy z niską prędkością męczą ręce, i pasażer nawet najbardziej wytrwały z zazdrością spojrzy na zaparkowanego na stacji RT, ST czy FJR. |
Suzuki VL800 Volusia (C800)Zalety: piękna, klasyczna linia, Wady: |
Suzuki GSX1300 R HayabusaZalety: najszybsza, Wysysa rzeczy z kieszeni, szczególnie GPSy |
Yamaha Royal Star de LuxeZalety: Wady: mały zbiornik, |
BMW R1200 GSZalety: Wygoda jazdy: bajka można jechać, długo jechać... Zasięg: imponujący Wady: Nie dla wszystkich - sprzęt dla długich nóg – ja wiem wszystko można ale… |
Triumph ExplorerZalety: |
Suzuki DL650Zalety: - Uniwersalny do miasta i w trasę, motocykl „do wszystkiego” Wady: - Nieodporny na podmuchy wiatru przy dużych prędkościach. |
Triumph Street Cup 900Zalety:
|
Ducati DiavelZalety: Piękny jest Przeglądy co 15k Wady: Bardzo drogie oryginalne akcesoria Ducati. Przeniesienie napędu łańcuchem |
Yamaha MT07Zalety + Prowadzenie Wady -Mały bak paliwa |
Honda Crosstourer 1200XZalety:
- Super automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów z trzema poziomami wersji sport. Wady: - Ciężar 300 kg po zatankowaniu. Podczas jazdy nieistotny, ale na parkingach i w zatłoczonym mieście trzeba brać to pod uwagę. Bogdan. |
BMW 1200GSZalety: - na pierwszym miejscu bezapelacyjnie przyjemność z jazdy i łatwość prowadzenia! Bardzo przyjemne, niski środek ciężkości, łatwo się manewruje mimo optycznie dużych gabarytów - świetna elektronika, nie chodzi tutaj o telewizor czy miniwieżę, bo takowych nie ma ale ABS / Kontrola trakcji, - super - wygodna pozycja do jazdy, zarówno kierowca i pasażer - jedziesz i jedziesz i nic nie boli. - dobry, sprawdzony silnik, nie zaskakuje awariami, ciągnie pod każdą górkę i pewnie jeszcze dużo można pisać, - bardzo uniwersalny, to bardzo przyjemne móc pojechać zarówno szosą, schodkami w dół po chodniku i leśnym duktem
Wady: - jeżeli myślimy turystycznie i szosowo to pewnie jakiś rzędowy silnik dałby więcej przyjemności z jazdy i byłoby ciszej - szkoda, że nowy tyle kosztuje - mógłby być jeszcze jakieś 2 cm wyższy :-)
- moim zdaniem przycisk klaksonu jest mało intuicyjny i niewygodny, ale przecież nie mieszkam w Italii, wtedy zapewne używałbym go częściej
|
Honda VFR800 |
Yamaha Majesty |
Suzuki Inazuma |
Suzuki DL1000 |
Suzuki Bandit 1250s |
Suzuki Bandit 600S |
Yamaha FJR 1300 AE
|
Kawasaki Versys 1000 |
Kawasaki ER6S |
BMW K1200 LT |
BMW K1600 GT |
BMW K1600 GTL |
HD Electra Glide |
HD Sportster 883 |
Honda CBR 1100xx |
Honda Goldwing |
Honda Varadero |
Honda VFR 1200 F |
Yamaha XJ600s Diversion |
Triumph Bonneville 1200
|
Triumph Tiger 1050 |
Honda CB500x |
Kawasaki ZX1000 |
Kawasaki Z650 |
Triumph Bobber Black |